מיס פיקס 2024

זה המקום לקבל השראה ולתמוך

2024

לי ציון

הפעילות :

גיוס כספים לטובת נפגעי המלחמה באמצעות מנגנון ייצור של מתנות המשלב עסקים קטנים ואוכלוסיות נפגעי נפש

פעם, בעולם של לפני השבעה באוקטובר הייתי עובדת רק עם המותגים הכי גדולים ויוקרתיים בעולם. הייתי מייצרת להם קולקציות שאין לאף אחד ודואגת לבנות להם מערכי נאמנות שישמרו את הלקוחות הכי מבוקשים שלהם. באוקטובר האחרון החלטתי לקחת את כל הקשרים שלי כדי לתרום לנפגעי המלחמה, גם אלו השקופים. מאז השבעה אני יוזמת ומייצרת, בשילוב עסקים קטנים ואוכלוסיות נפגעי נפש, מוצרים שנמכרים לארגונים בארץ ובעולם באלפי יחידות כל אחד. מאחורי כל אחד מהמוצרים יש ערך רגשי שגורם למעניק ולמקבל לקחת חלק בפעילות מלכדת ומחברת. רווחים ממיזמים אלו מועברים כתרומה לאוכלוסיות העוטף והצפון, כל פעם לפלח אחר שזקוק להם.
בשנה הקרובה אני מתכוונת להרחיב את המנגנון ולקשור כמה שיותר עסקים קטנים למיזם ענק המאפשר להם למכור את תוצרתם לקהילות תומכי ישראל בארץ ובעולם. מנגנון קבוע של מנויים בארץ ובעולם יאפשר לי לרכוש תוצרת מעשרות עסקים קטנים של מילואימניקים, מפונים, יזמיות עצמאיות, עמותות וכל עסק אחר שזקוק לפרנסה, לאצור כל פעם מארז תחת ערך שונה ולשלב אוכלוסיות מוחלשות בתהליך היצירה. ובימים שהיהדות, הישראליות והמדינה קרועות מבפנים, לנסות ולמצוא את הבסיס המשותף לכולם ו"להמציא" מחדש את הביחד.

איזור פעילות:  בינלאומי
היכן מתמקדת הפעילות?  בכל הארץ. הפעילות הלכה למעשה מתקיימת בסניפי עמותת אנוש במרכז הארץ. המוצרים נמכרים לארגונים בכל רחבי הארץ ובמקומות מסוימים בעולם. הרווחים מועברים בעיקר לאוכלוסיות העוטף ולאחרונה גם לתושבי הצפון. בשנה הקרובה הפעילות תתפתח ותתרחב לשוק הבינלאומי.
הצורך שעליו נותנת הפעילות מענה

כרגע- גיוס כספים לאוכלוסיות שנפגעו במלחמה. בעתיד- קידום עסקים קטנים, בעיקר אלו שמתמודדים עם קושי יומיומי שהמדינה לא טורחת לפתור. המנגנון (MuchMaker) יבטיח רכישה המונית של אלפי יחידות מכל עסק בנוסף לתהודה ללקוחות פוטנציאליים הכי גדולים שלהם- ארגונים גדולים ותומכי ישראל בעולם.

מבט אל העתיד

1. יצירת מנגנון קבוע התומך בעסקים קטנים ואוכלוסיות שוליים יצרניות ע"י רכישה קבועה של תוצרת כמנגנון פרנסה עצמאי ובלתי תלוי
2. חיבור רגשי ומתגמל בין תומכי ישראל בחו"ל לאלו שהתרומה עוזרת להם הלכה למעשה. כל תורם יקבל פעם בחודש מארז ערכי וייחודי שיאפשר לו לראות בדיוק כיצד התרומה שלו מסייעת לעוד ועוד עסקים להתרומם ולהמשיך ליצור. לראשונה יקום כאן מנגנון שלא נשען על נדבות, אלא על פרנסה הוגנת.
3. העסקת אוכלוסיות חלשות לאורך כל שלבי התהליך כחלק משילובם בשוק העבודה.
4. יצירת תוכן תרבותי המחבר את כל קצוות היהדות והישראליות, מעין "תערוכת אמנות בקופסה" שמזכירה לכולנו את הדומה והשווה, ומייצר אלטרנטיבה שפויה למציאות כאן. למשל- מארז "בראשית" לקראת ראש השנה יחבר בין מסורת, אמונות טפלות וכתבים של לאונרד כהן ונעמי שמר ויגיש מגוון של מוצרים המשתלבים יחדיו עיצובית וקונספטואלית.

תוכניות במידה שאזכה

אתחיל בגיוס ראשוני של 2000 תורמים עם סכום שנתי קבוע שיאפשר רכישה מאסיבית מכל עסק. ארים פלטפורמה טכנולוגית שתקרא לתומכים נוספים וכן לעסקים הזקוקים לתמיכה להציע את התוצרת. אייצר שתופי פעולה וחסויות עם גופי אשראי שיאפשרו לכל עסק לקבל הלוואות ואשראי בתנאים נוחים כדי שיוכלו לרכוש חומרי גלם לטובת ייצור המוני. אצור שיתופי פעולה עם גופי תרבות יהודיים וישראליים המאמינים בסובלנות וערבות הדדית כדי לייצר מכנה משותף רחב לתכנים שנותנים מקום לישראליות החדשה של אחרי השבעה באוקטובר.
ורגע לפני הסוף, מילה על פמיניזם: אני מאמינה גדולה במנהיגות. כזו שסוחפת ורותמת אנשים ונשים סביב רעיון. במיזמים שלי אני המנהיגה. אני זו שסוחפת. אם הרעיון מספיק חזק ונכון, הוא ימשוך אליו נשים שמחר יקומו אף הן וינהיגו מיזמים משל עצמן. במדינה שלנו, במציאות שלנו, הניצחון יקרה אם נעמוד איתן מול אלו שלא מאמינים שאנחנו שוות, כשמאחורינו מיזמים משולבים. של גברים ונשים יחד אל מול אותה מטרה וחזון. זה בעיני שוויון.

סיפור אישי

"פרויקט עגבניה" נולד בשבוע השני של אוקטובר מתוך מטרה להצמיח ולהפיץ מחדש את התקווה ולגייס תרומות לחקלאי העוטף. עגבניות השרי היו בעיני סמל לתוצרת ישראלית מהדרום. כששמעתי שאחד ממגדלי העגבניות הגדולים בישראל נהרג בכיתת הכוננות של הישוב שלו, החלטתי להרים פרויקט שיחזיר את האדום לסמל חיים במקום דם ולתרום את מרבית הרווחים למשפחות החקלאים. עיצבתי מארז הכולל אדמה וזרעי עגבניות שרי שיסמל את הזמן שבו ייקח לנו לשקם מחדש את האדמה ולייצר שוב חיים וידעתי שהמארז יפיח תקווה אצל רבים שירכשו אותו. מתמודדי הנפש של אנוש יצרו מארזי מתנה קטנים ששווקו באלפי יחידות לארגונים בארץ. כל מארז נמכר ב- 25 ש"ח והתרומה בת עשרות אלפי השקלים הועברה לעמותה ייעודית במועצה אזורית אשכול. בשעה שגופים רבים מישראל תמכו בפרויקט, קיבלנו גם תמיכה מ"Mutti" הבינלאומית ויצאנו בקמפיין שותף שקרא "כולנו יושבים על אותו ענף".

במקרה נוסף נוצר שת"פ עם "אנו- בית התפוצות" באמצעותו 2000 תורמים התנדבו לרכוש משלוחי מנות במטרה לעודד את אלו שנפגעו במלחמה. התוצרת נרכשה מארבעה עסקים קטנים (שני מפונים ושני מילואימנקים), נארזה בעמותת אנוש והמשלוחים הועברו לחיילים פצועים במוסדות שיקום ובתי חולים באמצעות עובדי ומתנדבי "אנו". זו דוגמה מופלאה לשילוב כוחות עם גוף שעושה טוב לכל הנוגעים והייתי גאה לקחת חלק בפרויקט כזה.

תיעוד בתמונות

את רשומה אצלינו במערכת כמצביעה, על מנת להגיש מועמדות עליך לשנות את סוג החשבון שלך באתר ליזמית.
תוכלי לעשות זאת בלחיצת כפתור בתחתית שולחן העבודה שלך.

מצאנו את המייל שלך במערכת

אבל חסר לנו טלפון שלך לצורכי אימות. שלחנו לך מייל באמצעותו תוכלי לעדכן את הטלפון שלך ולהכנס למערכת

(שווה לחפש גם בספאם)

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד חד פעמי
אנא הזיני אותו כאן


לא קבלת SMS? שלחי שוב

ההצבעות לסבב 2024 הסתיימו

לאחר סגירת ההגשות לא ניתן לערוך את המיזמים עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

ההגשות לקול קוראת 2024 הסתיימו

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

הרשמה

הדרך שלנו לוודא תמיכה הוגנת


כבר רשומה? התחברי

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

שלום התחברות

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לשולחן העבודה שלך

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לשולחן העבודה שלך

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן