מיס פיקס 2024

זה המקום לקבל השראה ולתמוך

2024

קארין לוי

הפעילות :

עם ישראל היפה למען הלוחמים והלוחמות בשטח

חמ"ל מבשלות ללוחמים וללוחמות פועל כבר מתחילת המלחמה במטרה לתת חיבוק חם מהעורף ללוחמים וללוחמות שלנו בעזה, בצפון ובאיוש. אנחנו כאן אלפי א/נשים שמטרתינו המשותפת הינה אחת: להיות כאן עבורם ולמענם כפי שמגיע להם. אני ויפית עמר הקמנו עשרות חמלים עם אלפי מתנדבים ומתנדבות בכל הארץ אשר נותנים מענה יומיומי ללוחמים וללוחמות שלנו ואנחנו גאות ומאושרות על הזכות הגדולה שנפלה בחלקנו לסייע לגיבורים שלנו. יחד איתנו צועדות עשרות מתנדבות ומתנדבים שמבשלים בכל יום שישי אלפי מנות לסעודות שבת עם טעם של בית , משנעים, סוחבים, מגייסים כספים, ממנגלים, ובעיקר פה עבור מי שנלחמים עבורנו יומם וליל כבר כמעט שנה.המתנדבות והמתנדבים הרבים ברחבי הארץ צועדים איתנו ביוזמה לאורך השנה האחרונה ולא מתעייפים מתוך שליחות כי אנחנו פה עבורם עד שהם חוזרים לביתם.

איזור פעילות:  ארצי
היכן מתמקדת הפעילות?  חמ"ל מבשלות ללוחמים ולוחמות פועל בעשרות ערים, מושבים, קיבוצים וישובים קטנים בארץ. בדרום, באזור ירושלים במרכז בשפלה ובצפון.
הצורך שעליו נותנת הפעילות מענה

אנחנו מאמינות באמונה שלמה שהלוחמים שלנו והלוחמות שלנו צריכים אותנו מאחוריהם. הן בארוחות חמות וביתיות שאנו שולחות להם לשטח כדי להזכיר להם מעט את הבית עליו הם נלחמים, והן בגיוס כספים לטובת שיפור התנאים שלהם בשטח ( מאוררים בקיץ , ציוד חימום בחורף ועוד) והן בערבי הפוגה משמחים בהם אנו מגיעים לשטח או לבסיס על מנת לפנק אותם בארוחות ערב עם הרבה שמח ואהבה.

מבט אל העתיד

אנחנו בחמ"ל מבשלות ללוחמים וללוחמות מתכננים להיות עבור הילדים הגיבורים והמילואימניקים שמקריבים חייהם עבורנו עד שתסתיים המלחמה. אנחנו פה עבורם. כאשר תסתיים המלחמה, נרצה ללוות אותם גם ביום שאחרי בקשיים , בסיוע נפשי ופיזי , בליווי לוחמים בודדים,סיוע למשפחות הנופלים,וכל מה שיכול לעזור לעם ישראל להתאושש מהטראומה של ה7.10 .

תוכניות במידה שאזכה

כיום כל הפעילות שלנו מתקיימת באופן עצמאי לחלוטין , כל אשה ואיש שבוחרים לבשל עבור הלוחמים שלנו משלמים עבור המצרכים מכספןם הפרטי. כל ארועי הגדודים בהם אנו מגיעים לשטח עם ערב עלהאש מפנק ועשיר הם מגיוס תרומות בפייבוקס על ידי אנשים טובים שתורמים ממיטב כספם על מנת שנצליח להגיע לעוד ועוד לוחמים בשטח. כאשר נזכה במימון, תהיה לנו יכולת להמשיך את הפעילות לאורך זמן וכן לתת מענה רחב יותר ובכך בעצם גם להקל על כלל המתנדבים שלנו בארץ שנושאים בנטל הכלכלי כבר כמעט שנה שלמה.

סיפור אישי

כל יום כאשר אנו מקבלות מהשטח תמונות וסרטונים בהם הלוחמים והלוחמות שבעים, שמחים ומודים לנו על תרומתנו לשיפור התנאים שלנו הוא שינוי. כמו כן לוחמים רבים בשטח מתקשים מאוד לישון ולתפקד תחת עומס החום הכבד של הקיץ ובזכות אמצעי הקירור שגייסנו ושלחנו בחודשים האחרונים אנו בטוחות שיש ביכולתינו לשפר ולשנות לטובה את התנאים הקשים בשטח.

תיעוד בתמונות

מחכות לכן ולכם בבית | Bring them home now

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לשולחן העבודה שלך

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לשולחן העבודה שלך

שלום התחברות

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

הרשמה

הדרך שלנו לוודא תמיכה הוגנת


כבר רשומה? התחברי

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

את רשומה אצלינו במערכת כמצביעה, על מנת להגיש מועמדות עליך לשנות את סוג החשבון שלך באתר ליזמית.
תוכלי לעשות זאת בלחיצת כפתור בתחתית שולחן העבודה שלך.

ההגשות לקול קוראת 2024 הסתיימו

לאחר סגירת ההגשות לא ניתן לערוך את המיזמים עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

ההצבעות לסבב 2024 הסתיימו

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד חד פעמי
אנא הזיני אותו כאן


לא קבלת SMS? שלחי שוב

מצאנו את המייל שלך במערכת

אבל חסר לנו טלפון שלך לצורכי אימות. שלחנו לך מייל באמצעותו תוכלי לעדכן את הטלפון שלך ולהכנס למערכת

(שווה לחפש גם בספאם)

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן