מיס פיקס 2024

זה המקום לקבל השראה ולתמוך

2024

צופית גורדון‬‎

הפעילות :

יוזמות עתיד - תמיכה וליווי להבראת עסקים בבעלות נשים אשר נקלעו למשבר כלכלי חמור בעקבות המלחמה

'יוזמות עתיד' הינה העמותה המובילה בישראל בליווי לתעסוקה עצמית לנשים, אשר הוקמה במטרה לצמצם את הפערים החברתיים במדינת ישראל באמצעות סיוע לנשים הנמצאות במורכבות כלכלית ע"י מתן כלים לפיתוח והקמה של עסקים.
מאז ה-7 באוקטובר, 'יוזמות עתיד' ניצבת בחזית העורף הכלכלי של ישראל, עם מערך לתמיכה והבראת עסקים בבעלות נשים, ביניהן מילואימניקיות ו/או נשות משרתי מילואים, מפונות מהצפון והדרום , שורדות ה"נובה" אשר נפגעו קשות בשל המלחמה המתמשכת.
תוכנית הבראה העסקית הינה קצרת מועד, יעילה ומיידית הכוללת מעטפת ליווי לשיקום והבראת העסק. התוכנית מחוללת את השינוי המשמעותי ביותר להחזרת העסק לתפקוד מלא, למניעת קריסתו ומייצרת חוסן כלכלי מידי וארוך טווח לנשים ולמשפחותיהן.
מבנה התוכנית:
א.אבחון עסקי
ב.בניית תוכנית עבודה קצרת מועד
ג.מענק כספי לקידום העסק
ד.מעקב ויישום השפעת התוכנית

איזור פעילות:  ארצי
היכן מתמקדת הפעילות?  פעילות העמותה הינה בפריסה ארצית עבור נשים מכלל הקשת החברתית בישראל - יהודיות, ערביות, חילוניות, חרדיות, עולות חדשות, בדואיות, דרוזיות ואחרות אשרהעסק שלהן נפגע בעקבות המצב הבטחוני.
הצורך שעליו נותנת הפעילות מענה

העורף הכלכלי בישראל נמצא על סף קריסה, העסקים הקטנים והזעירים הם צינור החמצן של המשק, כיום וביום שאחרי. הדבר נכון במיוחד עבור בעלות עסקים מפונות הרחוקות מביתן, תושבות הצפון והדרום הקרובות לקו העימות וכן, נשות המילואימניקים ומילואימניקיות בעלות עסק עצמאי, ללא מתן מענה מספק להבראת העסקים ולהחזרתם למסלול, הכלכלה הישראלית לא תשתקם באופן אמיתי ובר קיימא.

בשנים האחרונות העסקים בישראל ספגו משבר אחרי משבר – מגפת הקורונה, זינוק ביוקר המחייה וכעת מלחמה. מדובר בשורה של נסיבות עסקיות הרסניות, בייחוד עבור עסקים זעירים, עסקים של אדם אחד ובייחוד לעסקים בבעלות נשים. למעלה מ-60% מבעלות עסקים אלו הן חד הוריות, עבורן, זוהי פרנסה בלעדית או השלמת הכנסה הישרדותית. בעלות עסקים אלו, זקוקות לסיוע בשיקום העסק, סיוע עבורן משמעותו ליווי עסקי צמוד המקנה מוטיבציה ותחושת מסוגלות בד בבד עם מימון התאמות הנדרשות ושאר כלים מקצועיים.

בסקר שערכנו בחודשי המלחמה הראשונים בקרב מאות בעלות עסקים עלה כי
•קרוב ל100% דיווחו על קושי בקידום ובהפעלת העסק ממניעים שונים, ברובם מניעים סובייקטיביים כגון: פניות רגשית, חוויה של בלבול וחוסר ידע
•3 חודשי המלחמה הראשונים הובילו לקיפאון או לירידה של למעלה מ 53% מההכנסות
•33% דיווחו על כך שהעסק נמצא לפני פשיטת רגל

מבט אל העתיד

'יוזמות עתיד' רואה בתוכנית זו לא רק פתרון למשבר הנוכחי, אלא גם השקעה בעתיד כלכלי וחברתי טוב יותר לבעלות העסקים ולמשפחותיהן.
היעדים שלנו לשנה הקרובה -
1. הרחבת הפעילות ל1000 משתתפות - עד כה סייענו לכ-400 בעלות עסקים.
2. 75% מהעסקים יחזרו לרמת הכנסתם ערב פרוץ המלחמה או אף צמחו
3. העלאת תחושת הביטחון והמסוגלות האישית תוך התמקדות בהתפתחות העסקית - דבר המסייע לעסקים לא רק לשרוד את המשבר, אלא גם לגדול ולהתפתח.

הכרה ותמיכה

תוכנית ההבראה העסקית הוקמה בחודשי המלחמה הראשונים בהתאם לצרכי השטח. הפעלתה התאפשרה בזכות תורמתם של שותפים של העמותה מהארץ והעולם - ביניהם:JFNA, חברת שברון, פדרציית וונקובר, בנק הפועלים וקרן וואהל.

תוכניות במידה שאזכה

לתוכנית ההבראה העסקית יש רשימת המתנה של מאות נשים המעוניינות לקבל את הסיוע להזנקת העסק שלה וחזרתו למסלו מניב, כל תמיכה שנצליח לגייס תסייע לנו בהענקת הסיוע לנשים נוספות. בזכות תמיכתכם נוכל לסייע לעסקים נוספים בבעלות נשים ולהעניק להן ולבני משפחותיהן בטחון כלכלי והרבה תקווה.

סיפור אישי

המזקקה של א' נמצאת בצומת כוח ליד קריית שמונה ונוסדה בשנת 2020 במטרה לייצר משקאות אלכוהול איכותיים מיקבי רמת הגולן. בעקבות המלחמה פונתה מביתה ומהעסק המשגשג והצעיר שהקימה בצפון. בשעת משבר זו, פנתה א' לקבלת ייעוץ עסקי והכוונה מ'יוזמות עתיד' ונכנסה לתוכנית ההבראה העסקית של העמותה, הפועלת מהשבועות הראשונים של המלחמה. " התוכנית הצילה לי את העסק, היועץ העסקי שליווה אותי עזר לי להתרומם מהמשבר ולהתמקד בעסק ולא רק בהישרדות היומיומית וחוסר הודאות, לאחר קיבלתי גם מענק לבניית חנות אינטרנטית שבעזרתה אני מוכרת את המוצרים שלי און ליין ולאט לאט העסק שלי מתחיל להתאושש ולהשתקם, על אף המרחק מהבית והמשבר הגדול".

תיעוד בתמונות

מחכות לכן ולכם בבית | Bring them home now

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לשולחן העבודה שלך

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לשולחן העבודה שלך

שלום התחברות

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

הרשמה

הדרך שלנו לוודא תמיכה הוגנת


כבר רשומה? התחברי

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

את רשומה אצלינו במערכת כמצביעה, על מנת להגיש מועמדות עליך לשנות את סוג החשבון שלך באתר ליזמית.
תוכלי לעשות זאת בלחיצת כפתור בתחתית שולחן העבודה שלך.

ההגשות לקול קוראת 2024 הסתיימו

לאחר סגירת ההגשות לא ניתן לערוך את המיזמים עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

ההצבעות לסבב 2024 הסתיימו

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד חד פעמי
אנא הזיני אותו כאן


לא קבלת SMS? שלחי שוב

מצאנו את המייל שלך במערכת

אבל חסר לנו טלפון שלך לצורכי אימות. שלחנו לך מייל באמצעותו תוכלי לעדכן את הטלפון שלך ולהכנס למערכת

(שווה לחפש גם בספאם)

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן