מיס פיקס 2024

זה המקום לקבל השראה ולתמוך

2024

גדיר האני

הפעילות :

קידום השלום, האמון הסובלנות והתקווה לחיים משותפים בין קבוצות שונות בחברה הישראלית ובין העם הפלסטיני והישראלי

אני שותפה ביוזמות רבות המקדמות חיים משותפים וניסיון לקדם את השלום בין העמים. אני גם פעילה במספר ארגוני שטח ( נשים עושותשלום, עומדים ביחד, רוח גלילית, קול אחר), וגם מובילה באופו עצמאי יוזמות שונות כגון מפגשי שיח ולימודבין דתי בין יהודים לערבים, סיורים חברתיים בערים מעורבות, כתיבת ספר של נשים יהודיות וערביות על השפעת ה 7.10 על נשים הפעילות למען קידום השלום, קידום יזמות נשית מקומית המחזקת ערכים של סולדריות חברתית ואמון בין קבוצות ועוד, בנוסף אני פעילה במרכז הגישור הקהילתי בעכו בו אני מובילה עשייה לחיזוק שיתופי פעולה ויזמות חברתית בקרב הקהילות המגוונות החיות יחד בעיר.

איזור פעילות:  ארצי
היכן מתמקדת הפעילות?  אני פעילה בארצימגיע לכל מקום וישוב
הצורך שעליו נותנת הפעילות מענה

המצב החברתי-בטחוני הולך ונעשה קשה ומסובך. אירועי ה- 07.10 יצרוטראומה לאומית קולקטיבית, המשפיעה על כולנו, ברמות וברגות שונות. הפחד, הזעם, הייאוש, השנאה- הם תוצאה ברורה של מעשה כה אכזרי. מצד שני יהודים וערבים ממשיכים וימשיכו להתגורר זה לצד זה בארץ הקודש. אני מאמינה שהפעילות שלי נועדה לתת בטחון, לגרום לציבורים רחבים להבין שההיכרות בין הקבוצות מצמצמת את המתח, בונה אמון, ושיש אמון - ניתן למצוא פתרונות לקשיים, אך ורק בזכותתלות הדדית והבנה שאם אלנפעל יחד כולנו נשלם את המחירים.

מבט אל העתיד

הפעילות המרכזית שלי באופן אישי הוא פרויקט יוזמות תקווה - פרויקט הנועד לחזק את העשייה של הנשים יהודיות וערביות למען חזון של שכנות טובה וחיים משותפים בין הקבוצות.הפעילות החלה לאחר פרוץ המלחמה, הקמתי עם שותפי לעשייה קבוצה של 18 נשים מכל רחבי הארץ ומיקדנו את הפעילות שלנו בנגב, בחיפה, בגליל ובלוד. היעד הוא להרחיב את פעילות יוזמות תקווה לישובים נוספים, לערים מעורבות נוספות, להגדיל את מספר הנשים הלוקחות בו חלק ולהשפיע על מרקם החיים בין קבוצות בחברההישראלית. אני מאמינה שככל שהחברה הערבית בישראל תפעל למען חיים משותפים נוכל להשפיע על מהלך הסכסוך כולו, התקווה תבוא מנשים

תוכניות במידה שאזכה

אני מעוניינת להרחיב את הפעילות. במקביל לקבוצת יוזמות תקווה הקמתי קבוצה של נשים יהודיות וערביות שעברו יחד תהליך הכשרה של כתיבת סיפורי חיים , על ידי פרופ' עמיה ליבליך. כל אחת מהמשתתפות יצאה לראיין אישה הפעילה למען השלום בכדילהבין את מקור המוטבציה שלה במיוחד בתקופה הקשה הזו. אני מתכננים לאסוף את הסיפורים לספר, אשר יוקדש לחברתי וויויאן סילברז"ל, אשר נרצחה ב 07.10 בביתה בקיבוץ בארי. וויויאן הייתה פעילת שלום, ואני מקדישה את פעילותי להנצחת זכרהשל חברה ואישה מעוררת השראה.

סיפור אישי

במפגש עם אחת המכינות על החברה הערבית בארץ והפעילות שלי לקידום חיים משותפים ושלום, נשאלתי שאלות מאתגרות וגם שמעתי אמירות קשות עם כולם התמודדתי ובסוף המפגש החניכות והחנכים הביעו הערכה וסיפרו כמהזה שינה אצלם הרבה דברים, אחד החניכים אמר לי גם אם יהיה שלום את חושבת שניכנס לג'נין ונסתובב חופשי, ואז חניך אחר אומר לי אני מפחד מכם הערבים בישראל, אין לנו אמון.
בסוף כשיצאתי באה אלי אחת החניכות וחיבקה אותי ואמרה לי תודהשבאת אני איבדתי שני דודים ב 7.10 והיהל י כל כך חשוב לשמוע אותך.
במפגש עם אחת הקבוצות של צעיריםמהחברה הערבית על חיים משותפים התחלתי בשאלה כמה הםמאמינים בחשיבות השותפות בין יהודים וערבים?, רק אחת אמרה שאפשרי ואחרי השיחה כולם בל ממש כולם ענו על השאלה שזה אפשרי וביקשו שבפעם הבאה אגיע עם שותפה יהודיה

תיעוד בתמונות

את רשומה אצלינו במערכת כמצביעה, על מנת להגיש מועמדות עליך לשנות את סוג החשבון שלך באתר ליזמית.
תוכלי לעשות זאת בלחיצת כפתור בתחתית שולחן העבודה שלך.

מצאנו את המייל שלך במערכת

אבל חסר לנו טלפון שלך לצורכי אימות. שלחנו לך מייל באמצעותו תוכלי לעדכן את הטלפון שלך ולהכנס למערכת

(שווה לחפש גם בספאם)

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד חד פעמי
אנא הזיני אותו כאן


לא קבלת SMS? שלחי שוב

ההצבעות לסבב 2024 הסתיימו

לאחר סגירת ההגשות לא ניתן לערוך את המיזמים עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

ההגשות לקול קוראת 2024 הסתיימו

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

הרשמה

הדרך שלנו לוודא תמיכה הוגנת


כבר רשומה? התחברי

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

שלום התחברות

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לשולחן העבודה שלך

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לשולחן העבודה שלך

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן