מיס פיקס 2024

זה המקום לקבל השראה ולתמוך

2024

אורלי רובינזון

הפעילות :

בתחילת המלחמה מיסדתי את מיזם חזית הבית - האנגר לאבזור בתי משפחות המפונים, החטופים, השכול, חיילים פצועים ומשפחות רווחה . עד כה אבזרנו 1600 משפחות מתוך תפיסה שלכולם הזכות להרגיש בבית מחדש.

המיזם פועל מתחילת המלחמה וסייע עד כה ל יותר מ 1600 משפחות. המיזם מופעל ע"י כ 130 מתנדבים ומנוהל בשיתוף עם שני ילדי (עידו בן 28 מנהל את האנגר ועדיה בת 25 אחראית על הסושיאל) ובשיתוף עם מתי גלייזר. בלב המיזם פועל האנגר בן 1700 מטר ובו כל מה שצריך לבית, מוצרים ורהיטים וכלי בית יד 2 שנאספים מרחבי הארץ. בהאנגר - מטבח שיתופי, קבלה, סלון אירועים, מחלקות" כלי בית, טקסטיל, אומנות, וינטג', ריהוט, תאורה, שטיחים וחממה. באנגר פועלת נגריה לשיפוץ רהיטים ומתחם סדנאות לצביעה ויצירה. משפחת האנגר היא קהילה של מתנדבים שחוגגת ימי הולדת וחגים, נוהגת לסיים יום עבודה בארוחה משותפת והאנגר לה הוא מקום של חוסן ומשמעות. המתנדבים שלנו הם מגיל 15 ועד 80. באנגר מאות סיפורים מרגשים של חיבור בן אנשים, חפצים, בית, חוויות, זיכרונות.

איזור פעילות:  ארצי
היכן מתמקדת הפעילות?  האנגר אומנם ממוקם בעמק חפר (מקום טוב באמצע) אך משרת משפחות מהעוטף ומהצפון, ומכל רחבי הארץ. ברמת הקהילות: 1. קהילת המשפחות - שמגיעות להאנגר ואנחנו איתן בקשר הדוק - כפר עזה, בארי, נחל עוז, ניר עוש, קריית שמונה, מטולה ועוד ועוד ועוד. 2. קהילת המתנדבים - שמגיעים מעמק חפר, אזור השרון , חיפה ותל אביב. בגילים שונים של 15 עד 80 . הקהילה מתפקדת כשבט, משפחה. 3. קהילת המבקרים - במקום נערכים ימי גיבוש לחברות היטק, ארגונים, קבוצות מהארץ ומחול - שבאים להתנדב, לתרום ולהתרם.
הצורך שעליו נותנת הפעילות מענה

הצורך הפונקציונלי - הוא אבזור בתי המשפחות שנאלצו לנטוש את ביתם עקב המלחמה. משפחות ה 7.10 שנפגעו קשות בתוך ביתם ובתוך הישובים שבהם הם חיים. בתים מהצפון שנפגעו מפגיעת טילים וכו.
הצורך הרגשי - חיזוק החוסן הרגשי של המשפחות ושל המתנדבים. עם שלם עושה בית למשפחה. אתם לא לבד בסיפור הזה. אנחנו כאן לעטוף אתכם באהבה ולחזק אתכם בדרכם את הבית החדש שלכם. גם אם הוא זמני. עם שלם עושה בית. המשפחה מקבלת את השליטה מחדש על החיים שלהם באמצעות בחירת הרהיטים, החיבור, ההתרגשות, היצירה והעשייה.

מבט אל העתיד

היעדים הם ברורים. אנחנו כאן כדי להישאר ולהמשיך לעשות בית לכל מי שזקוק. רווחה, חיילים בודדים, בתים לקהילות מוחלשות ועוד.
אני רואה בחזית הבית - מקום השראה לקימות, חינוך, תערוכה, סיורים, הרצאות ועוד. החזון הגדול הוא להקים כיתת לימוד אלטרנטיבית המבוססת על ערכי חזית הבית -דרוש כפר שלם לגדל ילד - גם אצלנו זה ככה. המיזם מבוסס על ערכי - בית, משפחה, קהילה וקימות.

תוכניות במידה שאזכה

המיזם עולה לנו כל חודש יותר מ 100,000 שח. אנחנו זקוקים לכל עזרה.
בכל חודש אנחנו מסייעים ל 120 משפחות.
ברשימת ההמתנה שלנו יותר מ 1500 משפחות המבקשות להגיע אל האנגר.

סיפור אישי

לפני כשבועים הגיע אלינו להאנגר אנדריי, השבוי שחזר מהשבי, כל האנגר חגג איתו, הוא הגיע בשעת הפתיחה ונשאר עד לנעילת האנגר. הוא ואמו ישבו איתנו בארוחת הצהרים והוא היה בעניים, בחר ריהוט מקסים ואומנות וכלי וינטג. יש לו טעם משובח. אמו היתה אצלנו פעמים לפני שהוא שוחח מהשבי, כדי לארגן לו בית, כשחזר היא הגיעה איתו והרגישה לגמרי בבית אצלנו באנגר. היום, בעודי ממלא את הטופס הזה, היא אמורה להגיע שוב להאנגר. זה הבית שלה. לעשות בית למשפחה אחת זו זכות מטורפת. כל הריהוט והחפצים וכלי הבית שנבחרו - הגיעו מבתים רבים מרחבי הארץ והפכו בית אחד לשבוי שחזר שכל רצונו הוא להרגיש עטוף, להרגיש נעים, להרגיש בבטחון, להרגיש משפחה, קהילה בית. כלאה עשינו 1600 בתים, לרימון ששבה מהשבי, לעמית ששבה, לילדה החטופה שביקרה אצלנו במחלקת הילדים למשך שלוש שעות, למשפחות שביתם נחרב בצפון או למפונים. הם לא לבד. אנחנו כאן כדי לעטוף.

תיעוד בתמונות

את רשומה אצלינו במערכת כמצביעה, על מנת להגיש מועמדות עליך לשנות את סוג החשבון שלך באתר ליזמית.
תוכלי לעשות זאת בלחיצת כפתור בתחתית שולחן העבודה שלך.

מצאנו את המייל שלך במערכת

אבל חסר לנו טלפון שלך לצורכי אימות. שלחנו לך מייל באמצעותו תוכלי לעדכן את הטלפון שלך ולהכנס למערכת

(שווה לחפש גם בספאם)

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד חד פעמי
אנא הזיני אותו כאן


לא קבלת SMS? שלחי שוב

ההצבעות לסבב 2024 הסתיימו

לאחר סגירת ההגשות לא ניתן לערוך את המיזמים עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

ההגשות לקול קוראת 2024 הסתיימו

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

הרשמה

הדרך שלנו לוודא תמיכה הוגנת


כבר רשומה? התחברי

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

שלום התחברות

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לשולחן העבודה שלך

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לשולחן העבודה שלך

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן