מיס פיקס 2024

זה המקום לקבל השראה ולתמוך

2024

שיר גולדשטיין

הפעילות :

מה7/10 אני מקדישה את זמני וליבי לנפגעי המלחמה, בהקמת חמל עוד באותו היום ולקידום פרויקטים רחבים באזור תל אביב על מנת להעניק מענה רחב לצרכים העולים מהשטח

בשביעי לאוקטובר בשעות הצהרים פתחתי חמ״ל בעיריית תל אביב מטעם עמותת ׳לב אחד׳, בגלל שהיינו מהחמלים הראשונים בעיר, עסקנו בהכל מהכל- מציאת פתרונות דיור למפונים, מזון, סיוע למשפחות החטופים, ריהוט, הובלה ואבזור דירות מפונים, אוכל וסיוע ללוחמים בצפון ובדרום, טרמפים למילואימניקים לכל חלקי הארץ, רכישת ציוד עבור כל הזקוקים לכך, פתחנו מרכז לוגיסטי בקומת החניה והוצאנו מעל לחמישים משלוחים כל יום, הוצאנו בכל שבוע כעשרה אוטובוסים של חברות הייטק מתל אביב לחקלאות ברחבי הארץ. ב9.10 עברנו למשרדי חברת מאנדיי שאימצו אותנו. במהלך אירוע נפילת הכטבם בתל אביב בתחילת המלחמה לקחנו חלק פעיל בעזרת עשרה מתנדבים לפנות את התושבים למלון במרכז העיר ועוד. לאחר כשבועייםמתחילת המלחמה במהלך הפינוי של תושבי הצפון, פתחנו מערך חינוך בבתי המלון השונים. בעזרת שני מתנדבים בכל מלון ועוד המון אנשים טובים נוספים התחלנו פעילויות גלישה לנוער, ערבי שירה למבוגרים וקבלות שבת. היינו שם עוד לפני שהבנו מה הולך במדינה.
לאחר כחודשיים וחצי של פעילות הבנו שאנחנו נכנסים לשגרת חירום ולא רק למצב חירום- וכאן התחלנו תכניות יותר תהליכיות ומעמיקות. נכנסו 6 מתנדבות למחלקה השיקומית באיכילוב, על מנת להיות שם בשביל הפצועים לא באופן חד פעמי- אלא ליווי תהליכי ועמוק, והתחלנו בהקמת מרכז לנוער המפונה הנמצא בתל אביב- סיוע במציאת תעסוקה בשבילם, ליווי צמוד ומגוון רחב של פעילויות הכנה לצבא, גיטרה, סיוע בהכנה לבגרויות ועוד. כל זה על מנת למנוע מהם התנהגויות סיכוניות. בנוסף, קיים שיתוף פעולה וסיוע לקהילות השונות הנמצאות בתל אביב- מפוני קיבוץ רעים, ניר עם (שסייענו רבות בחזרתם לאחרונה לעוטף) וסופה. ואם אצטרך לסכם במשפט- אין דבר כזה להגיד לא אצלנו. להכל יש פתרון והכל בעזרת מתנדבים ואנשים טובים שעוצרים את השגרה שלהם ומתגייסים, יש לנו שלוש קבוצות וואטס אפ פעילות ומבחינתי לגרום לאנשים לזוז קצת מהשגרה שלהם כי לצערי עדיין אנחנו בעיצומה של מלחמה- זה לא פחות חשוב מהסיוע עצמו. בעקבות הפעילות הזו התכבדתי להשיא את משואת הנתינה בטקס יום העצמאות האחרון.

איזור פעילות:  ארצי
היכן מתמקדת הפעילות?  תל אביב והסביבה קהילות מקרית שמונה ויישובי הצפון מהעוטף, שחלקם כבר חזרו בעבר גם עם תושבי שדרות
הצורך שעליו נותנת הפעילות מענה

כרגע אנחנו מתעסקים בכל מה שקשור לקהילות המפונות לתל אביב- הכל אפשרי, להעביר דירה לזוג מבוגר מקיבוץ סופה, עד להעמיס משאית שלמה של ציוד גני ילדים לתושבי ניר עם וממשיך עם צרכים תהליכיים יותר החל מחונכויות של ילדים עם צרכים מיוחדים ועד למענה קבוע לנוער מפונה שכרגע אבוד לגמרי כאן בתל אביב, ילדים שמגיעים מהפריפריה וחווים המון קשיים לימודיים וחברתיים, שחסרים דמות הורית יציבה בתקופה המעורערת הזאת. לפני שבועיים קיבלנו מעיריית תל אביב מקלט ופתחנו מרחב מכיל ונעים לנוער.
בנוסף- הפעילות באיכילוב רוצה להעביר מסר ללוחמים שלנו שאנחנו איתם, בקביעות ואהבה. שאנחנו ניתן להם הפוגה נעימה במהלך היום, שאנחנו נסייע להם בכל דבר וחיבור שיצטרכו ועוד.

מבט אל העתיד

להגיע לעוד בני נוער באזור המרכז ובעיקר- להקים עוד מרחבים חברתיים כאלו בכל רחבי הארץ בעתיד שמהבוקר עד הערב יעניקו מענה רחב לכל האוכלוסייה ויצרו כאן חיבורים מרגשים. להגיע לעוד מתנדבים ואנשים מתל אביב והאוור שיתנו שלוש שעות שבועיות בשביל מה שקורה כאן ויצאו מעט מהשגרה.

הכרה ותמיכה

אני עובדת בשיתוף פעולה מלא מחודש דצמבר/ינואר עם עיריית תל אביב, משרד הרווחה, משרד החינוך, עיריית קרית שמונה והחברה למתנסים.
לטובת הפרויקטים שלי גייסתי כסף בעצמי והשגתי תקציב מוגבל מקרן תל אביב ומקרן נוספת של חברת הייטק מוכרת

תוכניות במידה שאזכה

קודם כל, זה יתן עוד קצת רוח במפרשים, אני בעשייה בלתי פוסקת מאז ה7.10 בזמן שרבים וטובים כבר חזרו לשגרת היום שלהן, אני עדיין מתעסקת בכאב הכי לאומי שלנו ללא הסחות דעת כמעט. בנוסף, נוכל להרחיב את הפעילות לעוד אזורים בארץ, להרחיב את המודעות ושיתופי הפעולה גם לערים אחרות, ולהעביר את מודל העבודה עם בני הנוער למקומות נוספים.

סיפור אישי

אני בוחרת דווקא באירוע פרטי, בנער מקסים שנכנס לי ללב שסיים כרגע כיתה י״ב. הנער היה על סף קבלת נכשל במתמטיקה השנה, בבית הספר לא הבינו אותו, ההורים שלו ברמת תפקוד מאוד נמוכה כתוצאה מהפינוי והמעבר, והוא עצמו כבר מזמן לא מאמין בעצמו. הוא מילא את כל היום שלו במשמרות בעבודה וכבר התייאש.
התעקשנו איתו, לא וויתרנו עליו וחיברנו אליו מתנדב הייטקיסט שישב איתו לחמישה שיעורים בהתנדבות! והנער סיים בהצלחה רבה את הבגרות.
רק דוגמא אחת מעשרות סיפורים וחיבורים שעשינו.

תיעוד בתמונות

את רשומה אצלינו במערכת כמצביעה, על מנת להגיש מועמדות עליך לשנות את סוג החשבון שלך באתר ליזמית.
תוכלי לעשות זאת בלחיצת כפתור בתחתית שולחן העבודה שלך.

מצאנו את המייל שלך במערכת

אבל חסר לנו טלפון שלך לצורכי אימות. שלחנו לך מייל באמצעותו תוכלי לעדכן את הטלפון שלך ולהכנס למערכת

(שווה לחפש גם בספאם)

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד חד פעמי
אנא הזיני אותו כאן


לא קבלת SMS? שלחי שוב

ההצבעות לסבב 2024 הסתיימו

לאחר סגירת ההגשות לא ניתן לערוך את המיזמים עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

ההגשות לקול קוראת 2024 הסתיימו

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

הרשמה

הדרך שלנו לוודא תמיכה הוגנת


כבר רשומה? התחברי

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

שלום התחברות

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לשולחן העבודה שלך

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לשולחן העבודה שלך

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן