מיס פיקס 2024

זה המקום לקבל השראה ולתמוך

2024

עינת הלוי לוין

הפעילות :

יוזמה בינלאומית לשחרור החטופים בעזה ומניעת שימוש עתידי בחטיפות כנשק מלחמה

המיזם אותו מובילה עינת נועד להקים קואליציה בינלאומית שתפעל למען שחרור החטופים והחטופות הישראלים בעזה, ותקדם צעדים בינ"ל נוספים למניעת השימוש בחטיפות כנשק בסכסוכים פוליטיים בעתיד.
לאחר אירועי השביעי באוקטובר הובילה עינת מספר משלחות של חטופים חוזרים, בני משפחות חטופים וניצולים אחרים מהשבת השחרוה על מנת לקדם מהלכים בינלאומיים לשחרור החטופים והשגת תמיכה בישראל. במסגרת זו עינת יזמה מפגשים עם גורמים בכירים בהם מזכ"ל האו"מ, ראש ממשלת הולנד לשעבר, שרים בכירים ממספר רב של מדינות, כולל ערביות וחברי בתי הנבחרים של ארה"ב. בימים אלה עובדת עינת על גיבוש קואליציה רחבה באו"מ לקיום מספר אירועים בפרופיל גבוה במסגרת העצרת הכללית של האו"מ בתתקיים בספטמבר

איזור פעילות:  בינלאומי
היכן מתמקדת הפעילות?  עינת מלווה באופן הדוק את משפחת הרן מקיבוץ בארי. האב, אבשלום, הדודה לילך קיפניס ובני משפחה נוספים נרצחו בשבת השחורה. אם המשפחה, שושן, בתה עדי וילדיה הקטנים נחטפו לעזה ושוחררו לאחר כ-50 יום בעסקה הראשונה. בן זוגה של עדי, טל שוהם, עדיין חטוף בעזה (נכון ל 29.8.24). כמו כן, עינת מלווה את משפחתם של יוסף וחמזה אל-זיאדנה, תושבי הפזורה הבדואית ליד רהט, שנחטפו גם הם לעזה וטרם שוחררו. עינת מלווה משפחות אלה במאבק לשחרור יקיריהן- מסייעת בתמיכה נפשית וארגונית לאורך כל התקופה. במקביל מקדמת עינת את היוזמה הכללית שתוארה מעלה- לבניית קואליציה בינלאומית שתסייע לשחרור החטופים
הצורך שעליו נותנת הפעילות מענה

פעילותה של עינת היא משענת מוצקה למשפחות החטופים ופדויי השבי מעזה, שאין להם יום ואין להם לילה מאז נחטפו הם ויקיריהם לעזה.

מבט אל העתיד

הפעלת לחץ בינלאומי לשחרור החטופים מעזה
חידוש וחיזוק האמנה הבינלאומית האוסרת על ביצוע חטיפות כנשק בסכוסוכים פוליטיים. אמנה זו נחתמה בתמיכה רחבה במסגרת האו"מ לפני כ-40 שנה ויש מקום לאשרר אותה וחלזק את הכלים המעשיים שהיא מעניקה לאו"מ ולמועצת הבטחון להתערב ולפעול במקרה של אירועי חטיפה.

תוכניות במידה שאזכה

המענק והליווי יופנו כולם לטובת המאבק להשבת החטופים, שיקומם, ובניית הכלים הבינלאומיים הנדרשים למניעת התרחבות השימוש בחטיפות כנשק בסכוסוכים פוליטיים. סוגייה זו תשפיע מאוד על ישראל ומטרידה מדינות רבות נוספות בעולם.

סיפור אישי

במרוצת החודשים האחרונים בוצעה פעילות רבה שהעלתה את נושא החטופים הישראלים למודעות במדינות מפתח בעולם. עוד קודם לכן, המשלחות הממוקדות שהובילה עינת סייעו להשגת תמיכה דו-מפלגתית רחבה בארה"ב לקראת אישור חבילות הסיוע הראשונות (בתחילת המלחמה).
פעילותה של עינת מסייעת ישירות למשפחות החטופים העוסקות יום יום במאבק לשחרור יקיריהן. בחלק מהפגישות שארגנה והובילה עינת קיבלו המשפחות תמיכה משמעותית במאבקן. מנהיגים ומנהיגות בכירים בעולם נרתמו למאמץ לשחרור החטופים. זאת ועוד, פעילותה של עינת משמעותית ביותר בזירה הבינ"ל בה נתקלים נציגי ישראל בקושי משמעותי לקדם פעילות תחת המעטפת המדינתית הרשמית.

תיעוד בתמונות

את רשומה אצלינו במערכת כמצביעה, על מנת להגיש מועמדות עליך לשנות את סוג החשבון שלך באתר ליזמית.
תוכלי לעשות זאת בלחיצת כפתור בתחתית שולחן העבודה שלך.

מצאנו את המייל שלך במערכת

אבל חסר לנו טלפון שלך לצורכי אימות. שלחנו לך מייל באמצעותו תוכלי לעדכן את הטלפון שלך ולהכנס למערכת

(שווה לחפש גם בספאם)

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד חד פעמי
אנא הזיני אותו כאן


לא קבלת SMS? שלחי שוב

ההצבעות לסבב 2024 הסתיימו

לאחר סגירת ההגשות לא ניתן לערוך את המיזמים עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

ההגשות לקול קוראת 2024 הסתיימו

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

הרשמה

הדרך שלנו לוודא תמיכה הוגנת


כבר רשומה? התחברי

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

שלום התחברות

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לשולחן העבודה שלך

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לשולחן העבודה שלך

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן