מיס פיקס 2024

זה המקום לקבל השראה ולתמוך

2024

נעמה שקרצי

הפעילות :

SPARK For Life היא תכנית למנהיגות אישית שהוקמה במטרה לעורר ניצוץ פנימי של עוצמה והשראה לנשים צעירות שנמצאות בצומת הדרכים בין המסגרת לעצמאות.

מעזות לחלום, בוחרות להגשים, יחד!

העמותה שלנו מחוללת שינוי חברתי משמעותי תוך קידום מנהיגות אישית בקרב נשים צעירות בישראל שמגיעות מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. בתכניות המנהיגות הייחודיות שלנו, המשתתפות זוכות לחוויה אינטראקטיבית, חושית ומעוררת השראה, המותאמת במיוחד לנשים מתמודדות טראומה.

המיזם שלנו לא רק עומד במטרות החברתיות החשובות של צמצום פערים וקידום חוסן חברתי וכלכלי, אלא גם מתיישב עם ערכי ה-ESG הבינלאומיים.

פעמים רבות צומת הדרכים לקראת גיל 18 מלווה בהרבה חשש ואי וודאות. SPARK For Life נולדה במגמה לפתח את תחושת המסוגלות ואת ההישגים של נשים צעירות בישראל.

איך אנחנו עושות את זה בפועל?
1. באמצעות תכנית מנהיגות בת 40 שעות והפקות אינטנסיב מנהיגות שבועי המוטמעות במסגרות חינוך, כפרי נוער, מכינות קדם צבאיות, מסגרות לשירות לאומי ועוד.
אנחנו יוצרות מרחב למחקר עצמי המפגיש את המשתתפות עם מערכות האמונות המגבילות שלהן, עם המשמעות האישית והחלומות הכמוסים שלהן.
בתהליך מובנה אנו משלבות עבודה פסיכופיזית הכוללת תנועה, קול, מוזיקה ויצירה, לצד חשיפה לסיפורי חיים מרגשים של נשים מצליחות בישראל ומיצרות תהליך של היזכרות - מה המשמעות האישית שלי?

כל זאת, במטרה לחזק את תחושת המסוגלות ולהקנות להן כלים להצלחה בכל תחנות החיים הקריטיות.

2. קהילת המשך לבוגרות שתלווה אותן ב 5 השנים הראשונות לתוך העצמאות בחיים הבוגרים. במפגשי קהילה וחיבורים לנשים מעוררות השראה בישראל אנו מעניקות מעטפת הוליסטית שתאפשר לנשים הצעירות לממש את מלוא הפוטנציאל שלהן בתחומי השירות בצה"ל, שירות לאומי, אקדמיה, קריירה, התנהלות פיננסית ומערכות יחסים.

אנו שואפות ליצור חברה שוויונית ובריאה יותר, תוך פיתוח מנהיגות נשית צעירה מובילה שינוי.

העמותה הוקמה לזכרה ולכבודה של אימי, רעיה ז״ל.

איזור פעילות:  ארצי
היכן מתמקדת הפעילות?  עד כה הפעילות התמקדה בירושלים ובתל אביב, מטרת העמותה היא לפעול בכל רחבי ישראל ובפרט בפריפריה.
הצורך שעליו נותנת הפעילות מענה

בישראל יש בכל שנה עשרות אלפי צעירות שיוצאות ממסגרת לעצמאות. כשלב ראשוני, רובן מגיעות לשירות הצבאי או הלאומי, חלקן למכינות קדם צבאיות וחלק - ממשיכות לתוך עולם העבודה כברירת מחדל.

בשנים האחרונות עם השפעות הקורונה ומלחמת חרבות ברזל מצבן של הצעירות מאתגר אף יותר. חוסר הוודאות גדל ואיתו ההשפעה הנפשית של חיים תחת מלחמה.

יש אלפי צעירות מהפריפריה החברתית שיוצאות לעצמאות מלוות בחששות וחוסר וודאות לגבי תמונת העתיד שלהן. תסמינים נפוצים הם: חוסר ביטחון, תחושת דיכוי, מצבי הישרדות ומנגנונים שמשמרים רף בינוני. מסגרות זקוקות לגורם חיצוני שיהיה פנוי לעסוק בהכנה לעצמאות של הצעירות מתוך עין ניטרלית והבנה של הצרכים הייעודיים שלהן.

מבט אל העתיד

1. הגדל נפח הפעילות של תכניות המנהיגות בכל הארץ ויצירת שותפויות ארוכות טווח עם מסגרות חינוך, כפרי נוער, מכינות קדם צבאיות, מרכזי חוסן לצעירים, מסגרות לשירות לאומי ועמותות בהן נקיים את תכניות המנהיגות שלנו.
מטרתנו היא להצמיח את צעירות מהפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל להיות מנהיגות העתיד.

2. הגדלת הפעילות בקרב נשים צעירות שהושפעו עקב מלחמת חרבות ברזל וזקוקות להכוונה בבניית תמונת העתיד שלהן.

3. טיפוח קהילת בוגרות ומנטוריות כלל ארצית חזקה שמלווה את הצעירה בחמש השנים הראשונות לתוך העצמאות.

הכרה ותמיכה

עד כה זכינו לתמיכה תקציבית מהמחלקה לקידום נשים בעיריית ירושלים ומהמשרד לשוויון חברתי. כמו כן שיתפנו פעולה עם מכינת עלמה מטעם הסוכנות היהודית ועם אורנים.

תוכניות במידה שאזכה

המענק יכול לסייע מאד בבניית קהילת הבוגרות שלנו. מטרת העל שלי היא לייצר קהילה נשית רב גילאית שמייצרת מפגשים באופן עקבי (לפחות אחת לרבעון) ותספק מעטפת ותכנים שמתכתבים עם חייהן של נשים צעירות בשלבים הראשונים לתוך העצמאות, במיוחד אחרי אירועי ה 7.10 והצורך במעטפת קהילתית וביצירת משמעות ככלי לשיקום. לדוגמא, מפגש התנעת הקהילה שיתקיים בספטמבר הקרוב לכ - 50 בוגרות שהשתתפו בתכניות המנהיגות שלנו עד כה יעסוק בגיבוש הקהילה, תכנים סדנאיים של ניהול משא ומתן וניהול פיננסי לחיילות והכל באווירה מרגשת הכוללת כיבוד, חלל יפה ודי ג׳יי.

התקציב יוכל לעזור לנו להתניע עוד אירועי קהילה וסיוע בהצמדת מנטורינג אישי לבוגרות SPARK.

סיפור אישי

זו הייתה קבוצה של נשים צעירות, שכל אחת מהן נאלצה מסיבותיה לחיות במסגרת תומכת ולא בחיק משפחתה. יחד, הן חיו בהוסטל אורנים בירושלים והשתתפו בתכנית המנהיגות SPARK, שבה עברו גם קורס להגנה עצמית של 'אל הלב' בסיוע סבסודי של עיריית ירושלים. עבור נשים אלה, התכנית לא הייתה רק סדרת מפגשים, אלא מסע אישי מרגש וטרנספורמטיבי.

המשובים שהתקבלו היו מלאי השראה וגרמו לי להבין בחשיבות המיזם. ״התכנית עזרה לי לחשוב על חלומות שלא ידעתי שהיו לי״, שיתפה ה. ל. הוסיפה: ״התעצמתי כאישה וכמנהיגה. אני מרגישה שהתגבשנו בזכות התכנית, הסדנאות תנועה היו מושלמות״. א. סיפרה בהתרגשות: ״אני מרגישה הרבה יותר בטוחה בעולם ויודעת איך להגיב בסיטואציות שמערערות אותי, היה מדהים!״. לבסוף, א. נוספת שיתפה: ״התכנית עזרה לי להבין מה המהות שלי בעולם, מה התפקיד שלי בחברה, וגרמה לי למוטיבציה אינסופית״.

תיעוד בתמונות

את רשומה אצלינו במערכת כמצביעה, על מנת להגיש מועמדות עליך לשנות את סוג החשבון שלך באתר ליזמית.
תוכלי לעשות זאת בלחיצת כפתור בתחתית שולחן העבודה שלך.

מצאנו את המייל שלך במערכת

אבל חסר לנו טלפון שלך לצורכי אימות. שלחנו לך מייל באמצעותו תוכלי לעדכן את הטלפון שלך ולהכנס למערכת

(שווה לחפש גם בספאם)

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד חד פעמי
אנא הזיני אותו כאן


לא קבלת SMS? שלחי שוב

ההצבעות לסבב 2024 הסתיימו

לאחר סגירת ההגשות לא ניתן לערוך את המיזמים עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

ההגשות לקול קוראת 2024 הסתיימו

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

הרשמה

הדרך שלנו לוודא תמיכה הוגנת


כבר רשומה? התחברי

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

שלום התחברות

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לשולחן העבודה שלך

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לשולחן העבודה שלך

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן