מיס פיקס 2024

זה המקום לקבל השראה ולתמוך

2024

גליה שכטר

הפעילות :

מרכז גלים לאומנות מרכז פרויקטים מיוחדים העוסקים באיכות חיים ובהובלה חברתית.

מרכז גלים לאמנות - הוקם בהשראת בני ים עשהאל (שאימצתי כחלק מתפיסת עולם אידאליסטית ) אני אמנית בנתחומית מטפלת באמנות ומדריכה. המרכז הוקם עבור פרויקטים מיוחדים וקידום איכות חיים בחברה. אני יוצרת במות אמנותיות מקדמת כאוצרת וכמנהלת תערוכות ליוצרים בכל המדיות, ציור,פיסול,כתיבה, וידיוארט ועוד. המרכז נותן מענה לאוכלוסיות מגוונות למבוגרים בתקופת משבר , נשים שעברו סרטן , נשים שמלוות אמהות עם דמנציה , נושאים הקשורים למדינה ולתחום הבנלאומי נושאים שהם צו השעה מקבלים במה תרבותית , שיח , והם מהווים עוגן תרבותית לצו השעה החברתי פוליטי - כמו המלחמה שפקדה אותנו ונושאים אחרים שהחברה הישראלית עסוקה בהם.

איזור פעילות:  בינלאומי
היכן מתמקדת הפעילות?  הפעילות שלי התקיימה - בזכרון יעקב , בהרצליה , בתל אביב , ברעננה , ברמת גן , ברמת אביב משתתפים יוצרים מכל הארץ מהגולן ועד אחרי ירושליים אמנים מחול ניו יורק ועוד ארצות.
הצורך שעליו נותנת הפעילות מענה

הפעילות באה לתת מענה - לצעקה האנושית , לריפוי , משקפת ומחפשת פתרונות על פי צו השעה - למלחמת חרבות ברזל - יצרתי - במה בתערוכה בספריה המרכזית באוניברסיטת תל אביב - בקרוב תוצג במה נוספת בנושא - נפגש בשש אחרי המלחמה , אחרכך תוצג במה בבית ציוני אמריקה תל אביב - מלבד זאת כתבתי ספר שנקרא - נמר פרא בברצלונה - בהוצאת ניב - וכן אני עוסקת בחינוך ובעבודה עם ילדים בתחום האמנות - בכל אלה יצרתי במות - להביא אל קידמת הבמה - את הצעקה בנושא החטופים - את הכאב של הטראומה שהחברה הישראלית עוברת עכשו בזמן מלחמה את שלמותה של האשה כשלמות גורלית - את הכאב האנושי כל זה ועוד מקבל מקום ובמה.

מבט אל העתיד

בעתיד אני מתכונת להוציא לאור ספר נוסף - שהוא תמצית הרעיונות בהם אני עוסקת בגלים - לריפו החברה , ליצירת שיח , יחסי גומלין , למציאת השפה של השלום בעולמו של היחיד ובחברה - בעתיד יהיו עוד תערוכות שכבר מתוכננות יוצרים בכל המדיות חושפים את הכאב , הטלטלה והטראומה שאנחנו עוברים - מי שנתן את ברכת הדרך בתחילת דרכי כאמנית היה שמעון פרס יצרתי את תוכנית השלום בבתי הספר המשלבת את המיגזר הערבי והישראלי - גלים עוסקת בקידום החברה ובמתן מקום לפסיפס האנושי בחברה הישראלית , דתיים , חילוניים , ועוד.

תוכניות במידה שאזכה

במהלך השנים יצרתי כלים באמצעות האמנות והאמנים - לתת מענה לקשיים מגוונים שעובר המין האנושי - ואני מתכונת להעצים את התחום.

סיפור אישי

אני חושבת שכל תערוכה היא מקרה ציבורי מאחר ומדובר בכ-25 אמנים שמשתתפים ובקהל רב שמגיע. כל חדר אמנות שאני מנהלת או שעור אמנות - מתקיים בו מקום לוינטלציה של הכאב - והטראומה שגם נמצאת ופועלת בעולם הילדים. בתערוכה האחרונה שאצרתי השתתפה יוצרת אשה שעברה סרטן לראשונה היא הציגה את פסליה וגם קיבלה לכך במה בתקשורת אלה הם תהליכי ריפוי חברתיים אנושיים אמיתיים שמביאים לשינוי - להעצמה ולתקוה .

תיעוד בתמונות

את רשומה אצלינו במערכת כמצביעה, על מנת להגיש מועמדות עליך לשנות את סוג החשבון שלך באתר ליזמית.
תוכלי לעשות זאת בלחיצת כפתור בתחתית שולחן העבודה שלך.

מצאנו את המייל שלך במערכת

אבל חסר לנו טלפון שלך לצורכי אימות. שלחנו לך מייל באמצעותו תוכלי לעדכן את הטלפון שלך ולהכנס למערכת

(שווה לחפש גם בספאם)

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד חד פעמי
אנא הזיני אותו כאן


לא קבלת SMS? שלחי שוב

ההצבעות לסבב 2024 הסתיימו

לאחר סגירת ההגשות לא ניתן לערוך את המיזמים עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

ההגשות לקול קוראת 2024 הסתיימו

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

הרשמה

הדרך שלנו לוודא תמיכה הוגנת


כבר רשומה? התחברי

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

שלום התחברות

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לשולחן העבודה שלך

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לשולחן העבודה שלך

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן