מיס פיקס 2024

זה המקום לקבל השראה ולתמוך

2024

אביב לוי

הפעילות :

שיקום הלומי קרב ונפגעי הפוסט טראומה משירות הביטחון דרך הגלישת גלים והחיבור לקהילה

גולשים ללא גבולות היא עמותה ללא מטרות רווח אשר הוקמה בשת 2019 המוקדשת לנכי צה"ל ולנפגעי הפוסט טראומה משירות הביטחון, המאמינה בכוח המבריא ובהשפעה החיובית שיש לים ולגלישת גלים כדרך טיפול שיקומית.
חווית הגלישה היא עוצמתית, משנה חיים, בונה בטחון עצמי, דואגת לריפוי הנפש וניקוי צורות שונות של כאב ומעודדת אורח חיים בריא.
הארגון הוקם על ידי מתנדבים יוצאי יחידות מובחרות , אנשי חינוך וים, במטרה לסייע בשיקום נכי צה"ל והלומי קרב בכל הגילאים, שנפצעו במהלך הגנה עלינו ועל המדינה. כולנו מתאגדים יחד מדי שבוע ועוצרים את שגרת החיים העמוסה שלנו למענם.
המשימה שלנו
אנו פועלים על מנת לקדם את גלישת הגלים כספורט שיקומי. היוצר שינוי משמעותי בחיי אוכלוסיית נכי צהל ונפגעי הפוסט טראומה משירות הביטחון. משמתינו היא לחולל שינוי בחייהם דרך החיבור לים ולקהילה. אנו מאמינים שלכל אחד ואת באשר הוא יש את האפשרות לתפוס גל.
החזון שלנו
להיות ארגון משמעותי המסייע בשיקום אלו שנפצעו במהלך שירותם הצבאי פיזית או נפשית דרך נגישות לגלים וחוויית טיפול משמעותית דרך הגלישה והחיבור לקהילה.
המהות שלנו
יותר תמיכה ,יותר נתינה ועשייה וולונטרית למען הקהילה בישראל.
הפרויקט הוקם בזכות הליווי והעזרה המקצועית של עמותת OPERATION SURF האמריקאית. אנו ממליצים לצפות בסרט התיעודי שצולם עליהם, על יכולות הריפוי וההשפעה החיובית שיש לגלישת גלים על הפרעת דחק פוסט טראומתית וכדרך טיפול שיקומית על יוצאי צבא ארה"ב.
סיפור ההקמה שלנו משלב קשרי חוץ, נתינה, התנדבות ומהרצון לעזור לאלו שנפצעו במהלך הגנה עלינו ועל המדינה, והיום יותר מתמיד.

איזור פעילות:  ארצי
היכן מתמקדת הפעילות?  תל אביב ופלמחים
הצורך שעליו נותנת הפעילות מענה

מענה שיקומי נרחב לנפגעי הפוסט טראומה משירות הביטחון ופעולות האיבה בישראל.
שימור וחיזוק החוסן הלאומי במדינת ישראל

מבט אל העתיד

להיות ארגון משמעותי המסייע בשיקום אלו שנפצעו במהלך שירותם הצבאי פיזית או נפשית דרך נגישות לגלים וחוויית טיפול משמעותית דרך הגלישה והחיבור לקהילה.

תוכניות במידה שאזכה

העמותה פעילה מזה 4 שנים בתהנדבות מלאה וללא עובדי שכר. העמותה מונה כ150 מתנדבים שכולם לוקחים חלק במאמץ להפעיל את פעילויות העמותה מזמנם הפנוי ובהתנדבות מלאה. לאור המלחמה והמצב במדינה אנו מקבלים מאות פניות ביום מנכי צהל, נפגעי הנובה, חיילי סדיר ומילואים שיצאו מהלחימה להגיע לפעילות שלנו. מאחר והעמותה התרכזה כל השנים האלו בפעילות בשטח ופחות בגיוס כספים , כיום ההכנסות שלנו נמוכות מאוד ואנו זקוקים לסיוע כלכלי כדי שנוכל להמשיך לתת מענה ואף להרחיב את הפעילות שלנו. לפני כחודשיים אף התחלנו לקיים סדנאות עיבוד לצוותים אורגנים שיצאו מהלחימה בליווי פסיכאטרים מהשיקום בתל השומר (בהתנדבות) לטובת עיבוד נכון של חוויות הלחימה בכדי למנוע בעתיד התפרצות של פוסט טראומה בקרב הלוחמים. אנו פועלים סביב השעון ואף מבינים שהפעילות שלנו משפיעה לחיוב על מאות אנשים.

סיפור אישי

לפני כ3 שנים הצטרף אלינו לפעילות הלום קרב שנפצע בצוק איתן. הוא הגיע דרך בית הלוחם תל אביב. הוא לא היה יוצא מהבית או מתקשר עם הסביבה, הוא אף לא היה מוכן שיגידו לו שלום, אך הוא היה מגיע בקביעות לפעילות בים ולומד לגלוש. לאחר כשנתיים בהם הוא התמיד מרצונו בפעילויות גלישה, התקשרה אלינו הנציגה ששלחה אותו מבית הלוחם (שנמצאת בתפקיד בכיר שם כבר 20 שנה) ואמרה לנו שיש כמה אנשים שהיא פגשה בעבודתה שהיא חוששת על חייהם עקב ההלם קרב- ואז הוסיפה ואמרה שמאז שהוא הצליח לגלוש אצלנו היא כבר לא חוששת על חייו. כיום אותו בחור כבר הפך לגולש מנוסה, הוא הפך למתנדב מדריך גלישה אצלנו והוא מוביל פעילויות עם חניכים, הוא חזר לעבוד (אצל אחד המתנדבים שלנו בגינון) והוא אף יוצא לטיול גלישה של העמותה בחול עם הכלב המלווה שלו. (הבחור לא היה בחול מאז צוק איתן).

סיפור שני- יש מקום בשם "סדנת גל" בשיבא תל השומר. זה אשפוז יום להלומי קרב שהמדינה מחשיבה לא ברי שיקום , הם אינם מתפקדים , אסור להם לעבוד על פי החוק והם צריכים להגיע לאשפוז יום בתל השומר. האנשים שמגיעים לשם הם במצב מאוד רגיש ומלווים אותם 247. מדובר בלוחמים מיום כיפור ועד לחרבות ברזל. הם התחילו לגלוש אצלנו בשנת 2022 , הם הגיעו בקביעות מרצונם המלא, חברה מבוגרים שנפצעו במלחמות ישראל שהצליחו לגלוש- להעמד על גלשן, על הברכיים, להגיע לתהחבר לקבוצה של גולשים צעירים ולהיות חלק מקהילה. כל זה אינו היה מובן מאליו מאחר ומדובר באנשים שהוגדרו לא ברי שיקום ולא מתפקדים. עד היום הם חלק מהמשפחה. הילדים שלהם אף היו מגיעים להתנדב בפעילויות ולגלוש איתם בטענה ש"יש להם אבא אחר מאז שהתחיל לגלוש"- "אבא יותר מתקשר".

בפן המתנדבים- העמותה מונה 150 מתנדבים בכל הגילאים, מרחבי הארץ. העמותה היא ריכוז של קיבוץ גלויות שכולם מגיעים לאותה מטרה להתנדב למען אלו שנפצעו במהלך הגנה עלינו והמדינה.
העמותה הצליחה לעודד התנדבות בקרב בקהילת הגולשים בישראל , אשר לקה בחסר.
מתנדבי העמותה הם מנערים בני 18 עד למח"טים בצבא, טייסים, מנכלי חברות ועוד.

תיעוד בתמונות

את רשומה אצלינו במערכת כמצביעה, על מנת להגיש מועמדות עליך לשנות את סוג החשבון שלך באתר ליזמית.
תוכלי לעשות זאת בלחיצת כפתור בתחתית שולחן העבודה שלך.

מצאנו את המייל שלך במערכת

אבל חסר לנו טלפון שלך לצורכי אימות. שלחנו לך מייל באמצעותו תוכלי לעדכן את הטלפון שלך ולהכנס למערכת

(שווה לחפש גם בספאם)

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד חד פעמי
אנא הזיני אותו כאן


לא קבלת SMS? שלחי שוב

ההצבעות לסבב 2024 הסתיימו

לאחר סגירת ההגשות לא ניתן לערוך את המיזמים עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

ההגשות לקול קוראת 2024 הסתיימו

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

הרשמה

הדרך שלנו לוודא תמיכה הוגנת


כבר רשומה? התחברי

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

שלום התחברות

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לשולחן העבודה שלך

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לשולחן העבודה שלך

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן