מיס פיקס 2024

זה המקום לקבל השראה ולתמוך

2024

מיכל וואכטל-חלמיש

הפעילות :

מקימה ומנהלת בהתנדבות את עמותת הקבוצה ואת קרן פרפר אשר מסייעות למשפחות מטופלות ברווחה בשלל צרכים מהותיים והכרחיים בתיווכם של עובדים סוציאליים

לפני כמה שנים הקמתי את עמותת הקבוצה, עמותה חדשנית שעוזרת לאנשים מעוטי יכולת בצורה ישירה ושקופה. הקבוצה מפעילה אתר שמאפשר לעובדים סוציאליים להעלות מקרים של מטופלים שלהם שזקוקים למשהו מהותי והכרחי כמו למשל ציוד רפואי, ריהוט לבית, חבילות מזון, הכשרות מקצועיות, ועוד. אנחנו מפרסמים את הסיפורים באתר הקבוצה ואנשים יכולים להיכנס ולתרום ישירות לטובת הצורך הקרוב לליבם. כשכל הכסף נאסף אנחנו משלמים ישירות לספק ובכך עוזרים בצורה ממוקדת ומדויקת לאדם שצריך עזרה. העמותה משמשת כלי טכנולוגי ראשון לעובדים סוציאליים המחבר בין אנשים נזקקים לאנשים שמעוניינים לתרום. מאז תחילת הפעילות של העמותה הצלחנו לתרום במסגרת אתר הקבוצה יותר מ-12 מליון שקלים.
בעקבות ה-7.10 הקמנו בעמותה את קרן פרפר אשר מממנת טיפולים רגשיים לאנשים שהמצב הנפשי שלהם הדרדר מאז המלחמה ואין ביכולתם לממן טיפול שכזה.
העמותה מתופעלת על ידי מתנדבים בלבד, וכבר עזרה למעל 4000 משפחות!

איזור פעילות:  ארצי
היכן מתמקדת הפעילות?  אנחנו פועלים עם כל הרווחות ברחבי הארץ, וכבר עזרנו למשפחות מ-140 ערים שונות. אנחנו מתמקדים רק באנשים מטופלים ברווחה, כלומר, כאשר אדם פונה ללשכת הרווחה במקום מגוריו בצורך מסוים הכרחי שיש לו, למשל, דוד שמש שהתקלקל ואין ביכולתו לקנות חדש, העובדת הסוציאלית יכולה לעלות את המקרה לאתר הקבוצה, ואנחנו נגייס את הסכום בגיוס המונים. העובדות הסוציאליות מעלות אלינו את המקרים אחרי מיצוי זכויות ושימוש בתקציב אגף הרווחה. וכך גם התורמים מקבלים אפשרות לעזור בצורה ישירה לאדם שצריך יד מושטת. העמותה גם עונה לצורך של אנשים שרוצים לתרום ורוצים לדעת בוודאות שהכסף שלהם עשה משהו טוב והשפיע על אדם מסוים, בעמותת הקבוצה הם יודעים בוודאות שעם הכסף שלהם נרכש מקרר או מכונת כביסה או שולמו לימודים אקדמאים.
הצורך שעליו נותנת הפעילות מענה

פעילות העמותה עונה על שלושה צרכים
1. עזרה ישירה ובלתי אמצעית לאוכלוסיה הכי ענייה בארץ בצרכים מהותיים והכרחיים - תלושי מזון, ריהוט, מכשירים חשמליים, לימודים לשיפור הכנסה, או ציוד ומכשור רפואי
2. כלי טכנולוגי ראשון לעובדים סוציאליים המאפשר להם לגשת לקהילת התורמים ולעזור למטופלים שלהם בדרכים נוספות
3. אפשרות תרומה פשוטה ישירה ושקופה - התורם בוחר את הצורך אליו הוא רוצה לתרום וגם שותף לתהליך אסיפת הכסף וכאשר כל הכסף נאסף ומתבצעת הרכישה (למשלֿ, דוד השמש) אנחנו שולחים לתורמים אישור על מעבר הכסף לספק וכן מכתב תודה מהעובדת הסוציאלית.

מבט אל העתיד

אני רוצה לייצר שגרירים בכל עיר כך שכאשר יגיע מקרה של אדם שזקוק למשהו בעיר שלהם, הם יהיו שותפים לתהליך העזרה לאדם הזה ובכך להגדיל את הערבות ההדדית בעם שלנו. מאז המלחמה הבנתי שהכוח הכי גדול בעם שלנו זה הערבות ההדדית , ההבנה שאנחנו עם אחד, כואבים את אותם כאבים וצומחים ביחד.
החלום שלי שכאשר אדם משדרות זקוק למכונת כביסה חדשה והוא לא יכול לקנות אותה בעצמו, תושבי העיר שלו יתגייסו לעזור לו באמצעות הפלטפורמה של עמותת הקבוצה.
ההרגשה תהיה שאף אדם פה לא לבד ואנחנו עם אחד שעוזר זה לזה

תוכניות במידה שאזכה

אני אוציא את תוכנית השגרירים לפועל ואבחר נציגים מהערים השונות שמקדמים את הערבות ההדדית במקום מגוריהם.
בכל עיר וישוב יש היום את חברי וחברות הקהילה החזקים שמוכנים לגייס ולעזור לאנשים שצרכים, הפלטפורמה של הקבוצה יכולה להיות להם כלי להגשמת מטורותיהם ולהרחיב את יכולת ההשפעה שלהם

סיפור אישי

יש לנו מלא מקרים, וכל יום אנחנו מצליחים לעזור למספר אנשים או משפחות, בחודש האחרון קנינו מכונת כביסה ומייבש ל-2 חיילים בודדים; עזרנו לנערה שעברה התעללות מינית במשפחה להתחיל חיים חדשים ולממן רשיון נהיגה; עזרנו לממן טיפול רגשי למפונה מהעוטף שבעלה נהרג בתאונת דרכים כמה חודשים לפני השבת השחורה, היא לא הספיקה להתאבל עליו וחוותה עוד ועוד אובדנים מהקהילה בה היא חיה, הדבר דירדר מאוד את מצבה הנפשי, מימנו עבורה באמצעות גיוס המונים בקבוצה, טיפול רגשי.
כל מקרה שמגיע אלינו, מגיע דרך עובדת סוציאלית או איש טיפול שמלווה את האדם הנזקק, וככה בעצם אנחנו מאמתים את נכונות הבקשה ואת רמת הדחיפות שלה ועוזרים בהתאם.
יש לנו יותר מ-7000 חברים בקבוצה שמתרגשים מכל מקרה שנסגר ומכל יד שאנחנו מצליחים להושיט.
זכינו לעזור!

תיעוד בתמונות

מחכות לכן ולכם בבית | Bring them home now

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לשולחן העבודה שלך

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לשולחן העבודה שלך

שלום התחברות

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

הרשמה

הדרך שלנו לוודא תמיכה הוגנת


כבר רשומה? התחברי

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

את רשומה אצלינו במערכת כמצביעה, על מנת להגיש מועמדות עליך לשנות את סוג החשבון שלך באתר ליזמית.
תוכלי לעשות זאת בלחיצת כפתור בתחתית שולחן העבודה שלך.

ההגשות לקול קוראת 2024 הסתיימו

לאחר סגירת ההגשות לא ניתן לערוך את המיזמים עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

ההצבעות לסבב 2024 הסתיימו

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד חד פעמי
אנא הזיני אותו כאן


לא קבלת SMS? שלחי שוב

מצאנו את המייל שלך במערכת

אבל חסר לנו טלפון שלך לצורכי אימות. שלחנו לך מייל באמצעותו תוכלי לעדכן את הטלפון שלך ולהכנס למערכת

(שווה לחפש גם בספאם)

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן