נשים למען נשים

הנאדי

יוספין

ההגשות וההצבעות לסבב 2023 הסתיימו, ארוע חשיפת המיזמים הנבחרים יתקים ב 7.9.2023

שיתוף הפרופיל:

מדארק - חושים: ממציאים את עצמנו מחדש PAY IT FORWARD

תחום: בריאות, גיוון, התנהלות פיננסית נכונה, חיזוק הפריפריה, חינוך, מוביליות חברתית, מאבק באלימות, צדק חברתי, צמצום פערים חברתיים, קידום דור העתיד, שוויון מגדרי, שלום וקירוב עמים, תעסוקה, אחר
כותרת הפעילות: מדארק משמעותה "חושים", אין יותר עוצמתי מחוש אדם להושיט יד לאדם ולתת לו את המרחב הבטוח למצוא ולהמציא את עצמו מחדש ולהשתלב מחדש בחברה ולצמוח אינסוף בדרכו.
במדארק : 1. קיימות פעילויות מגוונות הנותנות מענה לילדות עם מצוקה משפחתית, נפשית, לימודית וחסכים רגשיים לנערות במצוקה וחשש לנשירתן מלימודים לנשים ואימהות בלי הכנסה ביחוד חד הוריות. 2. אבחון אישי, טיפולי. 3. סדנאות והרצאות -מותאמות- בקבוצה או אישי. 4. מתן כלים ומימון התחלתי להיכנס לעולם התעסוקה. 5. מפגשים וליווי נשים ונערות בחברה הערבית למען קידומן והוצאתן מהמצוקה 6. צוות ייעוצי טיפולי מיומן, קשרים עם מוצעות ועיריות ומוסדות חינוך בחברה הערבית שמכירים את היוזמה שלנו ויוצרים קשר ישיר למען מתן מענה ושירותים להעצמת נשים וחיזוקן.
איזור פעילות: ארצי
האימפקט החברתי של המיזם
קידום נערות ונשים במצוקה להיות חלק חזק עוצמתי ותורם בחברה, להיות עצמאית עם ידע וכלים לקידומה התעסוקה, לימודים, בעלת ראייה חיובית קדימה בטוחה בעצמה וביכולות שלה לעשות שינוי טוב בחברה.
החזון ומדדי הצלחה
1. חזון: לתת לכל ילדה נערה אישה ומשפחתה את המענה הנכון התפור עליה לכישרונות שלה לחלום שלה, ובזמן הנכון עד שתמצא את מקומה ותצמח בחברה. 2. הצלחה: אישה עצמאית מאושרת מצליחה מוכשרת חזקה מובילה ומעבירה את החזון שלנו הלאה ליותר ויותר נשים.
יעדים מספריים
היוזמה עוד בשלבים התחלתיים אמנם היעד המספרי השנתי להוביל יותר מ365 נשים לשינוי שהן בתורן ישפיעו על עוד נשים לשינוי הלאה והמספרים יהיו בשביל האינסוף עם היחס הטוב הכלים המדויקים והליווי התומך.
השפעה מגדרית
אכן כן אנחנו פועלים לאיתור נשים בחולשה רגשית/וכלכלית/וחברתית/וחינוכית לימודים/ותעסוקתית, לתת לה את הכלים המתאימים לאישיות שלה לחלומות שלה לכישרונות שלה ומנקודה זו היא תצמח אינסוף ותתקדם בדרך שלה.
השפעה על נשים בפריפריה חברתית או בפריפריה גאוגרפית
בייחוד בחברה הערבית כי עד היום קיימים חסמים ומכשולות בפני האישה למרות קידומה בשנים האחרונות אבל קיימת עדיין העובדה שהן מתביישות או יש פחד לגשת ולבקש עזרה או להביע את עצמה בכנות. הדרך שלנו מתחילה מנקודה זו למצוא אותן בסיוע קשרים בפריפריה הערבית עם המועצות והעיריות ומרכזי העצמת נשים ולהוביל אותן למרכז העניינים ולהוות דוגמה להצלחה.
המיזם פועל לקידום גיוון ומשקף את המגוון העשיר של החברה הישראלית?
אכן כן המיזם יפעל לשיתוף עם החברה הישראלית המגוונת לתת אופקים יותר רחבים ומקורות תמיכה ותעסוקה, להשפיע על החברה בכלל ולא רק בחברה הערבית. ולהיות חלק מהשינוי הארצי.
סיפור אישי:
כן הסיפור שלי אמת כאישה ומה שנתן לי את הרעיון למיזם שלנו. אני הנאדי בת 38 נשואה +4 ילדים, תעודת אחות אקדמאית מוסמכת, עבדתי תקופה כאחות עד שנתקלתי בבעיות במשפחה ונקלעתי לדיכאון, מה שגרם לי להפסיד את מקום העבודה שלי כאחות, את התפקיד שלי כאמא לא ביצעתי כמצופה והדיכאון המשיך כי אף אחד לא הבין מה קורה איתי ואני לא היה לי את האומץ לבטא את עצמי ולהגיד אני צריכה טיפול כי נתקעתי בכוח שלילי של שיפוטיות מהמשפחה שלי של בעלי אפילו הוא, עברה עליי שנה לא עשיתי כלום בחיים לי עם ההערכה העצמית הירודה גם האחרים לא העריכו אותי ולא ציפו ממני משהו, עד שקמתי יום אחד עם רצון למות ולשים קץ לחיי ובנקודה זו ולקחתי את עצמי בידיים ואמרתי זהו את חכמה את מוכשרת יש לך מה לתת ואם אין מי שיבין אותך את מכירה את עצמך, התחלתי לכתוב מטרות התחלתי לטפל בעצמי יותר, חיפשתי קורסים אונליין בחינם או מוזלים לאסוף כמה שיותר כלים להעצים את הידע שלי, כתבתי סילבוס לחוג קידום התנהגות בריאה הכנסנו אותו לאתגרים בבתי ספר ופתאום כולם רוצים את החוג הזה, רוצים לשמוע אותי יותר מדברת ומסבירה על בריאות וכלים לחיים בריאים, וזה שלוש שנים אני מעבירה את החוג בבתי ספר, יותר ויותר אימהות ניגשו אליי בשאלה מ לעשות, ואמרתי אוקיי אני עשיתי משהו פה, למה לא להוות דוגמה לכוח הנשי? התחלתי להקליט סרטונים על התנהגות בריאה, להעביר מסרים בריאים למרות שאני אישה ביישנית לא אוהבת להצטלם פתאום יש לי את הכוח לצאת ולשים את הכישרונות שלי במקום הנכון ולהעביר תוכן עם משמעות וככה אני רוצה לכל אישה ואישה לכל נערה וילדה וכאישה שהחייתה את עצמה מחדש זה גם החייה את הילדים שלי את המשפחה זה פשוט מדהים איך כשאישה לוקחת את עצמה בידיים פתאום הכול חיובי מסביבה והכל צומח, כוחה של אישה!. ועם הניסיון של הצוות עם נוער במצוקה וסיכון, וייעוץ ארגוני התחלנו ביוזמת מדארק.

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד, אנא הזיני אותו כאן:


לא קבלת SMS? שלחי שוב

ההצבעות לסבב 2023 הסתיימו.

המיזמים מועברים בימים אלו לצוות השיפוט ולא ניתן לערוך אותם עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: Missfix@iwn.org.il

ההגשות לקול קוראת 2023 נסגרו, המיזמים מועברים בימים אלו לצוות השיפוט ולכן לא ניתן לערוך אותם. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

הצבעה הוגנת - אנא הרשמו על מנת להצביע


כבר רשומה? התחברי

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

שלום התחברות

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לפרופיל המשתמשת שלך

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לפרופיל המשתמש.ת שלך

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן