נשים למען נשים

רבקה

יעקב

ההגשות וההצבעות לסבב 2023 הסתיימו, ארוע חשיפת המיזמים הנבחרים יתקים ב 7.9.2023

שיתוף הפרופיל:

learn digital one on one

כותרת הפעילות: בית ספר ללימודי דיגיטל 1:1 שיעורים פרטיים לבעלות עסק שזקוקות לעזרה ממוקדת בשיווק העסק וקידומו בעולם הדיגיטלי. שיעור פרטי בקצב שנכון לכל אחת, ובתקציב שווה לכל כיס.
השינויים הטכנולוגיים המהירים השאירו בעלות עסק רבות מחוץ למשחק. הן בשל חוסר ידע בשיווק דיגיטלי ומכירות אונליין. הן מחוסר תקציב ולפעמים מפחד מטכנולוגיה וחששות אחרות. על מנת לעזור לכמה שיותר בעלות עסק להתקדם הלאה, לפרוץ קדימה ולהצליח בעולם שבו הדיגיטל והבינה המלאכותית שולטת. הקמתי את בית הספר ללימודי דיגיטל 1:1 שבו כל בעלת עסק יכולה להעזר במורה פרטי שיראה לה את הדרך הנכונה והמדויקת עבורה להצליח בדיגיטל, בהתאם למה שהעסק שלה צריך באותו הרגע. בין אם הדרכה אישית על אינסטגרם, שיווק אורגני, בינה מלאכותית, חנות אטסי, דיוק קהל יעד, כתיבת תכנים, שיווק חנות איקומרס, תפעול אתר, שימוש בקנבה ועוד נושאים שונים שכל בעלת עסק צריכה ללמוד היום כדי להשאר בחזית העשייה ולהפוך למותג. מיועד למי שלא יכולה או רוצה לממן תהליכים ארוכי טווח של יעוץ עסקי או מתקשה ללמוד לבד וליישם את החומר הרב שקיים מכל עבר. השיעור ממוקד וספציפי לכל עסק.
איזור פעילות: ארצי
האימפקט החברתי של המיזם
כל בעלת עסק שמצליחה להוביל את עצמה ואת העסק שלה קדימה, להפוך למותג, בעולם דיגיטלי שמשתנה כל רגע. מרגישה רגועה יותר ובטוחה בעצמה, דבר שמשפיע על יכולת ההשתכרות שלה, תחושת הגאווה העצמית, השגיות, והשפעה על משפחתה, על הלקוחות שבאים איתה במגע ועל כל אדם שהיא הצליחה להשפיע עליו באמצעות הנוכחות שלה בדיגיטל. האומץ להשמיע את קולה ואת האמת שלה, ולהרגיש שיש לה מקום בעולם הזה והיא לא נשכחה מאחור או הפכה ללא רלוונטית.
החזון ומדדי הצלחה
נשים שמרגישות בטוחות בעצמן במימד הדיגיטלי, נינוחות להשמיע את קולן ואת האמת הפנימית שלהן. משתכרות היטב למחייתן, מרגישות שהן משפיעות על חייהן ועל סביבתן. משמשות כדוגמא אישית לדור הצעיר יותר. ושהן יכולות לכבוש כל יעד שרק יציבו לעצמן באמצעות העסק שלהן.
יעדים מספריים
1000 שיעורים פרטיים בחודש
היתכנות כלכלית
עלות שיעור פרטי תנוע בין 200-220 ש"ח בהנחה שיהיו 1000 שיעורים בחודש המחזור יעמוד על 200,000 ש"ח / חודשי
השפעה מגדרית
צוות המורים הפרטי כולל נשים, העסק הוקם על ידי אישה ומיועד לקדם בעלות עסקים ויזמיות מכל שכבות הגיל (בדגש על בעלות עסק בגילאי 50+ שהכי זקוקות לזה כרגע)
השפעה על נשים בפריפריה חברתית או בפריפריה גאוגרפית
המיזם הוא כלל ארצי ופונה לנשים מכלל הארץ שזקוקות לעזרתינו.
סיפור אישי:
הגיעה אליי אישה מבוגרת מעל גיל 55 שבעברה היה לה עסק מצליח, אך המעבר לעולם הדיגיטל גרם לה להאלם דום. המדיה החברתית שיתקה אותה והעסק שלה הלך והדרדר עד שהיא הגיע למצב כלכלי לא פשוט. אחרי שני שיעורים פרטיים היא התחילה להרגיש נינוחה יותר באחת הפלטפורמות של המדיה החברתית, ליצור תכנים ולאזור אומץ להרים את העסק שלה מחדש. לדייק את המסרים שלה, להעיז להסתכל למעלה ולחלום מה עוד אפשרי לה.

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד, אנא הזיני אותו כאן:


לא קבלת SMS? שלחי שוב

ההצבעות לסבב 2023 הסתיימו.

המיזמים מועברים בימים אלו לצוות השיפוט ולא ניתן לערוך אותם עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: Missfix@iwn.org.il

ההגשות לקול קוראת 2023 נסגרו, המיזמים מועברים בימים אלו לצוות השיפוט ולכן לא ניתן לערוך אותם. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

הצבעה הוגנת - אנא הרשמו על מנת להצביע


כבר רשומה? התחברי

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

שלום התחברות

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לפרופיל המשתמשת שלך

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לפרופיל המשתמש.ת שלך

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן