נשים למען נשים

אסתר

אורזל

ההגשות וההצבעות לסבב 2023 הסתיימו, ארוע חשיפת המיזמים הנבחרים יתקים ב 7.9.2023

שיתוף הפרופיל:

קידום רגשי חברתי

כותרת הפעילות: תוכניות לקידום רגשי חברתי באמצעות דרמה תרפיה לילדים ובני נוער.
הלוחם בן התשע! זה יכול להיות הבן שלך, הבת של השכנה, או סתם ילד חמוד. כשכולם הולכים לבית הספר, הוא הולך לשדה הקרב. אם תביט עמוק לעיניים שלו, תראה את הפחד. ילד בן 9! עם תיק אוכל. ללא נשק, וללא הגנה! חרם!!! ילד דחוי חברתית, נלחם על מעמדו. ילד מוחרם- לא מסוגל ללמוד! למידה חברתית! כל אחד יכול להשתלב טוב יותר בחברה, אבל ילדים שחווים דחיה חברתית צריכים ללמוד את השפה החברתית יותר מכולם. השפה החברתית מורכבת יש לה מבנה, חוקים, כללים ומיומנויות. "המודל" ב 2015 פיתחתי מודל להעצמה רגשית חברתית באמצעות דרמה תרפיה. ומרכז מקצועי להכשרת מנחות המגיעות מתחום האומנות והאינטליגנציה הרגשית. מאז עברו עשרות אלפי ילדים ברחבי הארץ תהליכים משמעותיים. הרצון שלי הוא להגיע לעוד לבבות קטנים. כי לכל ילד וילדה מגיע רווחה נפשית, רגשית וחברתית. בואו ניתן להם את ההזדמנות!!
איזור פעילות: ארצי
האימפקט החברתי של המיזם
נשים ונערות שעברו ועוברות את ההכשרה שומרות על קשר ומקבלות הדרכה בכדי להגיע לכמה שיותר וילדים ונוער מכל רחבי הארץ. השנה השתתפו בתוכניות 10456 ילדים. בתוכנית: 20 בוגרות מנוסות תפתחנה מיזמים חדשים לקידום השפה הרגשית – חברתית בקרב ילדים ובני נוער. דרך תהליך ייחודי עם צוות מקצועי של דרמה תרפיסטית, מטפלת בהבעה ויצירה, יועצת עיסקית ומיקוד דינמי. 3 מיזמים נבחרים יקבלו סיוע להקמה ופיילוט ראשוני לשטח.
החזון ומדדי הצלחה
מתוך אמונה שכל ילד וילדה זקוקים להטמעת השפה הרגשית חברתית בכדי לפתח את חווית הבריאות הנפשית ולהיות בקשר עם עולמם הפנימי באופן אותנטי. נכשיר מנחות נוספות שתוכלנה להגיע לכמה שיותר ילדים ובני נוער. נמדוד הצלחה על ידי שאלונים לבדיקת מדדי סבל חברתיים בתחילת ובסוף התוכנית . וכן באמצעות משובים מהצוות החינוכי מההורים ומהילדים.
יעדים מספריים
3 מיזמים חדשים יוצאים לאור ופועלים לקידום חברתי – רגשי ברחבי הארץ כל מיזם פוגש 5000 ילדים.
היתכנות כלכלית
המיזם, יחד עם הערך הרגשי חברתי והשליחות שבענין, אמור לספק מקור הכנסה לנשים/המנחות המעבירות את התוכנית בשטח
השפעה מגדרית
נשים הבאות מתחום האומנות ומביאות לידי ביטוי את היצירתיות, המעוף, הכוחות והכישרונות חוות הצלחה, תחושת מסוגלות ונראות וכך הן יכולות להיות משפיעות ,תורמות ומועילות לקהילה.
השפעה על נשים בפריפריה חברתית או בפריפריה גאוגרפית
היות והמיזם פונה לנשים מכל הארץ הן הופכות להיות שגרירות בכל מקום. סדנאות ההורים והמורים מיועדים לכל שכבות האוכלוסייה, בדגש על שכבות נמוכות, סיכון, ופריפריה.
האם המיזם משפיע על דור העתיד – ילדות ונערות?
המיזם מיועד להגיע לילדים בגילאי 3-10. נוער בגילאי 10-18 בחינוך המיוחד ובחינוך הרגיל. כל ילד שיגיע לרווחה נפשית חברתית ורגשית יוכל להתקדם ולהצליח.
המיזם פועל לקידום גיוון ומשקף את המגוון העשיר של החברה הישראלית?
למודל העבודה רוכזו כלים התפתחותיים מעולמות הטיפול בפסיכותרפיה ובהבעה ויצירה. וכן, כלים מגוונים מתחומי האומנות השונים בכדי לאפשר חוויה רב חושית יצירתית. וכך לאפשר לכל אחד להתחבר לתהליך בדרך המתאימה לאישיותו.
סיפור אישי:
אישה גרושה שבאה לעבור הכשרה במרכז, עברה תהליך מדהים עם עצמה, התחתנה והיום היא מנחה קבוצות ילדים בגנים. קבוצת אימהות מאוכלוסייה מוחלשת בפריפריה עברו תהליך להתפתחות רגשית אישית והפכו להיות מקדמות חברתיות בתוך מוסדות הלימודים של ילדיהם.

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד, אנא הזיני אותו כאן:


לא קבלת SMS? שלחי שוב

ההצבעות לסבב 2023 הסתיימו.

המיזמים מועברים בימים אלו לצוות השיפוט ולא ניתן לערוך אותם עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: Missfix@iwn.org.il

ההגשות לקול קוראת 2023 נסגרו, המיזמים מועברים בימים אלו לצוות השיפוט ולכן לא ניתן לערוך אותם. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

הצבעה הוגנת - אנא הרשמו על מנת להצביע


כבר רשומה? התחברי

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

שלום התחברות

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לפרופיל המשתמשת שלך

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לפרופיל המשתמש.ת שלך

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן