נשים למען נשים

מורית

ינון

ההגשות וההצבעות לסבב 2023 הסתיימו, ארוע חשיפת המיזמים הנבחרים יתקים ב 7.9.2023

שיתוף הפרופיל:

קורס יזמות נשים

כותרת הפעילות: קורס לנשים המעניק כלים וידע בתחום היזמות והוצאה לפועל של פרויקטים קהילתיים בתחומי חינוך לשיוויון, אוריינות כלכלית, מצויינות , נוער בסיכון וחיבורים קהילתיים.
קורס בן 5 מפגשים של שעתיים וחצי בימי שלישי בחודש ספטמבר. מטרת הקורס הוא הנעת תושבות להוציא לפועל יוזמות העולות מצרכים שיזהו בשטח. במהלך הקורס הן תעבודנה על בניית כרטיס פרויקט ליוזמה וכל הנדרש כדי להוציא אותו לפועל משלב התכנון ועד הביצוע.
איזור פעילות: מקומי
ישוב קידר בגוש עציון
האימפקט החברתי של המיזם
מטרת הקורס הוא חיזוק נשות קידר וקידר דרום להצמיח יזמות מקומית והנהגה מתוכן. קבוצת הפעילות שתשתתפנה בקורס תוצאנה לפועל יחד עם נערות הגרות בקהילה כ-4 יוזמות חברתיות קהילתיות בתחומי חינוך לשיוויון, אוריינות כלכלית, מצויינות , נוער בסיכון וחיבורים קהילתיים
החזון ומדדי הצלחה
הנעה והעצמה של תושבות היישובים להיות פעילות ואקטיביות למענן ולמען הקהילה בה הן מתגוררות. פעילות זו תגביר את תחושת השייכות והחיבור לקהילה ותסייע בלכידות הקהילתית. הצלחת התכנית היא הוצאת המיזמים לפועל והשפעה חיובית על הקהילה כולה.
השפעה מגדרית
המיזם מוגדר לנשים ונערות וחלק מהזיומות יהיו מיועדות לנשים ולנערות. שאר המיזמים גם אם הם יהיו מיועדים לכלל הקהילה יובלו ויבוצעו ע"י נשים ונערות – העצמה.
השפעה על נשים בפריפריה חברתית או בפריפריה גאוגרפית
הישוב קידר הוא ישוב קצה במועצה אזורית גוש עציון. ממוקם ליד מעלה אדומים ומרוחק מכל שאר ישובי המועצה באופן בולט
סיפור אישי:
קיימנו קורס דומה לפני כ-3 שנים לנשים בלבד. בעקבותיו צמח מיזם של צמי"ד שכלל תקן חדש של עובד במועצה של גוש עציון, קידום כללי של הנושא במרחב- ימי הפגה, תמיכה למשפחות , תמיכה לאחים, קיטנות בישובים לילדי צמי"ד במטרה לאפשר הפגה להורים. מאז הנושא עומד בסדרי עדיפויות ברמה הראשונה של המועצה. התקן אף הורחב והגודל וכיום יש מנהלת תחום צמי"ד במועצה. בכל אירוע גדול שהמועצה מפיקה יש התייחסות לילדי צמי"ד (מתחם שקט, אזור עם פעילות מותאמת, נגישות עם הרכב ועוד) בנוסף ישנם ימי פעילות מיוחדים עבור הילדי צמיד עצמם ועבור משפחותיהם.

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד, אנא הזיני אותו כאן:


לא קבלת SMS? שלחי שוב

ההצבעות לסבב 2023 הסתיימו.

המיזמים מועברים בימים אלו לצוות השיפוט ולא ניתן לערוך אותם עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: Missfix@iwn.org.il

ההגשות לקול קוראת 2023 נסגרו, המיזמים מועברים בימים אלו לצוות השיפוט ולכן לא ניתן לערוך אותם. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

הצבעה הוגנת - אנא הרשמו על מנת להצביע


כבר רשומה? התחברי

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

שלום התחברות

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לפרופיל המשתמשת שלך

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לפרופיל המשתמש.ת שלך

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן